" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Happy Eday My Babyla.}
Tuesday, October 15, 2013 | 6:11 AM | 0Comment

Hye, itew lambat update pasal membe kesayangan itew Nor Nabila. She's my Bff okey. Kami kenal sejak form1 tapi rapat mase form4 sebab masuk kelas yg sama plus dia duduk sebelah meja aku lam kelas. hihi. Btw, my friend bertunang 28/09/13 yg lepas. Birthday dia jugak tarikh ni. Nasibla aritu sempat beli kek utk dia evendo aku pegi majlis dia pon dah nak habis dah. Bukan ape kepenatan keje outstation dr kl pon tak habis. Sampai penang pagi2 buta hari Sabtu, aritu jugak membe betunang. Tak pegi kang, menangis pulak membe sorang tu. Taknak aku. Nanti aku pon sedih sekali. Tapi bila pegi jumpa dia, tgk2 dia nangis jugak. Aiyooo. Aku paham perasaan dia. Semua membe2 takde. Just ada wawa ngan aku je pegi majlis dia. Membe2 lain busy plus depa jauh. Ada yg kat Johor, KL n Shah Alam. Takpelah, janji mase majlis perkahwinan dia nanti kami semua wajib ada ! Tak boleh sorg pon takde nanti. Pape pon, tahniah Mail n Nabila. We love you. Can't wait for your wedding reception pulakkk :D Tahun ni majlis Wawa ngan Eli. Tahun depan, Eyka ngn Baby. Hewwww. Excited lebeh. 








I loved you my BFF, Nabila. :)