" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Aziem Big Day #RedTheme}
Sunday, September 15, 2013 | 4:16 AM | 0Comment

Kompang dipalu pengantin baru, duduk bersanding tersipul malu. Yeaaayy. My kezen dah jadi suami orang dh.. Actually kenduri blah laki ni just buat majlis sambut menantu. Well jimat kan? Lagi pon zaman skg, blah perempuan je nak vogue, blah laki simple mimple pon takpe :) Semua sedara aku pegi kenduri blah perempuan kat Tangkak Johor, meriah katanya. Siap ada persembahan tarian zapin bagai. Pelamin pon cantik. Phew. Biasalah family aku je jauh di utara so tak dapat nk join kenduri blah perempuan. So dapat pegi kenduri kezen jew. Tema kami kaler merah so ape lagi kami kemerahan jelah. Plus buat meriah lagi lahh. Just sedey abah tak join dtg Senawang sebab keje plus kene jaga anak2 kucing kat rumah. Kali ni kenduri aku rasa sunyi gila. Sebab takde kawan sebaya, sbb kezen sebaya aku dah kawin n ada baby nk jaga so terpaksa kawan ngan adik2. Huaaaaaaaaaaaa. Rasa makin tua pulak aku. Maybe lepas ni turn kenduri aku pulak pewwww. Ceyyyy berangan mampu. Ade ke yg nak minang aku ni. Ehem ehemmm. I'm waiting for you baby. Winkkkk ;) Okey la. penat nak taip. Ni jewww gambaq2 sepanjang kenduri dijalankn. eh. haha



 Kakya and my sista

 My family

Bajet kasih sayang kononnyee


Pompuan gila karaoke plus ibu jadi penari latar. HEBAT. Diam diam aku sukaaa sgt.

My kezen in law. haha

 Adik gendud aku ni pon nak karok jugakkkk

AJ's familia. Tak penuh pon family time ni. hmm

My kezen.

BRG sgttt

Le'sista

Le' Kuzee



GEWDIKS no 1


Anyway, Selamat Pengantin Baru Abg Azim n Kak Ain. Welcome to our family. Semoga bahagia ke anak cucu cicit, and dpat baby yg comel2 soleh solehah yer. :)

_END_