" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Happy 22 me. :)}
Sunday, August 25, 2013 | 12:28 AM | 0Comment

Hay hay. Im 22 already lah. Last week, aku kene keje outstation kat blah2 utagha. Kat Sg petani dalam dua hari then 3 hari plak kat blah2 Loqstaq. Time outstation jugak laaaaaa birthday titew. heeee. Pda mulanya tak syak pon depa depa ni nak sambut birthday aku. Tapi aku dok rasa depa ni senyap2 nak pekena aku. Hew. Nak tipu la konon nyeeee. Malam sebelum tu kami semua p makan Mee kuah kat Pulau Sayak. Kalau p siang kat Pulau Sayak ni mesti best pemandangan dia. Masalahnya kami semua p malam. Perjalanan ke Pulau Sayak actually seram ok. Jangan p malam2 sorang2 kat situwww. Rasanya boleh sesat. HAHAHA. Conjuring sgt. Bila dah sampai destinasi kami, ape laaagiii. mencekik mee kuah special lahhh. Yg special around rm11 okey. Evendo mahal tapi berbaloi baloi datang jauh2. Sedap nak gilaaaaaa. Udang besaq plus cicah sos pulak makan ngn mee kuah. Perghhhhhhhhhhhhhhhhh. Cukup ja pukul 12.00 pagi, 20 August 2013. Aswad bawak kek coklat my fav smbil nyanyi lagu birthday. Muka dia sungguh2 ikhlas nyanyi kat aku. Haihh. I love you sayang. Yg si Abg Syukoq ni pulak yg tekejut birthday aku. So dia pon nyanyi jugak. Heeee. Thnx kawan2. Really appreciate it. Otw balik hotel swiss inn Sg Petani tu, aku igt habis dah surprise utk aku. Ghupenyee Yogurt+susu+kopi+tepung depa lempaq kat muka n rambut aku yg cantik ni. So sad. n Soooo pedih mata. Smpai merah2 mata aku dibuatnya. Drama menangis pon ada sikit tapi utk cover rasa bersalah depa aku pon gelak2 smbil tempek kat depa. Balik je bilik jenuh nak buang natang2 kt rambut. Dua hari jugak laaaa nak hilang keras dia tu. huww. Malam keesokan nya pulak, my love ajak dating. Sambut birthdayyy lagi. Yeayy. Nasib tade comot2 dah :) Egt p makan kat mamak je. Tetibe bawak g LeBoss. Aku peeeee lagi. Happy jelahhh. Dapat makan spag meatball! After makan, tgh2 ralit tgk pix kat camera. Sayang titew tetibe kiss titew sambil bwk bunge n kotak hadiah. Ouch. Soo soo soo romantik. HaHa bukan senang nak dapat bopreg cemni. haih. Cepat kawin pls. Thnx love. Tataw nak describe macamna feeling ni. Thnx for everything. 


Bila si Loser snap pix mee kuah. Aku pon join sekaki. Wkwkwkwk

Geng 7e. Yg pakai spek tu sebenarnya Store manager 7e dekat jam besaq sp tuu. Dia pon tataw depa suma ni nak smbut birthday aku.

My team mate. Thnx love.










 My sugarheart. 


 Fav ever.