" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Honda Family Day }
Friday, January 25, 2013 | 9:50 PM | 0Comment

Hyehye. Last week titew pegi itot cikwad pegi konvoi pantai merdeka. hewhew. You know what.. i rase i paling mude dr dorg. -.- mane tak nye. Semua org tua2 n abang2 yg dh berkahwin. Just geng2 cikwad je ade yg tak kawin lagi. Hihi. Segan pon segan. Yang konvoi semua ni semua honda yg lama2. Honda yang penah jadi idaman semua org zaman dulu. Tapi now still org suka. mcm cikwad. :) Aku dr tak knai kete2 honda ni. dah tahu serba sedikit. tu pon dgaq si cikwad ni citer mcm2 pasal honda faveret dia. Yang join konvoi ni kebanyak semuanya dari Loqstaq.. Yang dr penang sikit je. Bila dah bekumpul semua, kete tak smpai 60 bijik tk silap aku. huhu. Mls nk kire tgh2 panas. 


    Sempoi kan CRX ni. Now yang baru CRZ. Aummm. Tapi depa kata CRZ tak laju. Sobs.



 Yang kecik panjang comei ni. EF. Kete faveret wad. Kete jiwa muda katanya. grr

Abang2 pakcik2 yang bertungkus lumus bakaq ayam2. huhu. Aku tukang tengok je. 
Baby wad belanjerr kiter ABC Gunung Jerai. Nomnomnom. Love it !
Smbil menunggu ayam siap dibakaq, usha bebudak ni pon wat aku geli hati. Geram nya. Rasa nak anak tetibe. hukhuk. gatai
 Ambui lepa bawak khemah siap. Grr
His fav girlfriend. Pantang kalau aku hempuk pintu kete dia. Sayang sunggoh. -.-

EF n CRX . Ni baru sikit je niii.

Aku bekenan sunggoh ngn kete ni. Lawa kaler dia. :)
 Hye baby heyy, tgk aunty mehhh . hee
Geng penang mai. 

Makan dlu sblm menunggu semua kete siap tersusunnn.
Yahhhh. Bergabung mengandung !
Muka kepenatan pon leh senyum lagi. ;)

Im coming home coming home. Penang Aku Balik ! :D