" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Wedding kuzee. :)}
Monday, October 8, 2012 | 7:00 AM | 0Comment


Bermula nya tarikh 5 Oct 12, malam selepas isyak. My kuzee, Fatin Aimi dah begelar isteri kepada Saiful. Congrats my pretty kuzee. Cantik kn dia? Pelamin pon cantik. Pink purple gituwww. Nnt time aku nk kaler biru pink lahhhh. hahaha. Berangan sudah. Kali ni majlis berjalan dengan lancar sekali. Ngn kehadiran sanak saudara :) Keluarga Abdul Jalil smakin berkembang. Menantu betambah, cucu betambah. Tak lama lagi kezen paling muda akan dilahirkn bulan 12 nih. Tak sabaq nya. haih. Alangkah indah arwah atuk pon ada sekali. I miss you Atuk. Lepas ni turn abang sepupu aku pulak. Aziem n pasangan dia :) Then abang sepupu kt Klang plak. Pastu maybe aku kot. Eh memandaiii je. Duit nk sekau mana. Hakhak. 

Esok pagi tu pulak 6 Oct 12 , kenduri kawin , so aku sebagai pengapit kene la lelawa jugak kann. hihi. nasib laaa ada orang tolong make up kn aku. Aku ni just pandai pakai bedak n mascara. itu je pon. Rimas nk make up tebal2. Rasa kulit muka tersepit n tak benafas ngn mekap tebal2. Pape pon alhamdulillah, majlis sume selesai ngn baik. Sampai tetamu yang datang pon ramai giler, nasik yg ditopup byk kali pon habis. Dasyat sungguh. Pastu follow kuzee g photoshoot kat lakeside putrajaya. Sumpah lawa. Nk upload pix aku ngn pgantin pon tade lagi. Abang photoghaper tak upload kt fesbuk. Sobsss. nak tgk :(( hukhuk. Btw. Congrats again, My kuzee n her beloved hubby. Moga berkekalan sampai akhir hayat n pls la dapat baby cepat2 nahhh. ;)



The gorgeous cousin. Cantik kn pix ni. Abang Saiful ni pon pnh jdi photographer Ustaz Don. 

 Muka kecuakan sgt dah kenapa minah ni. -,-


W Amira. Goodluck for ur PMR gal !

 Lil kuzee yg cantik. 


My handsome kuzee. n pakcu. 

Anak anak Abdul Jalil. :)

 Sista.

Hantaran utk belah perempuan . :)

 ohyeayy, bakar duit bakar duit. >,<



Outdoor photoshoot Pullman Putrajaya Lakeside. 

BRG sgt -,-

Abang Saiful ni tak habis2 nk shoot pix aku. So aku pon gedik. Eh. 

 My kuzee w his lovely wifey. Comels je.

Adik sepupu yg gedik n anak buah yg montel . Mwaxx.

Pretty Kuzeeee.

 With anak buah :) baru 3 bulan. Qaleesya.

Get ready nk sambut pengantin lelaki. Aww.

 Aweks gediks. 

 Pengapit lelaki tak hensem. JEmmmmmm. haha

 Scene ni buat aku pon menangis kt sebelah pngantin. Sayu je peluk kakak dia.

alolololo, cian atin. Sabar ye.

haaa, lepas ni turn Azim n kak ain lahh :D

 Payah betui atin tggi sgt dr aku.

seeee, not me je yg gedik. Sume sedara jenis gedik. Acanooo.

Abah meme kaki karokeeee.

Ibu plak kaki menari. Mai kat anak dia. menari boleh, karok pon boleh. HAHA




My sista. :)

Ibu, Acu, Makndak, Makngah, Kakya :D