" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Padang Besaq w Ze Frenz}
Friday, August 17, 2012 | 11:41 PM | 0Comment

Hey hey. Lama tak hupdate. Btw, g padang besaq ni last week. Skg baru ada masa nk update. Setelah lama tak jumpa BFF, kali ni baru dpt kuar jejalan sesama, iftar sesama. Tapi kali ni, keluar hanya bertiga. Yang lain tak dapat ikut bersama. Haih. So shopping tetap dijalankan. Sebab ikah nk beli brg dia. So kami teman membeli skli. Hihi. Kat Padang Besar tak byk snap pix sbb penat punya hal tawaf byk kali. Bulan puasa ni mmg mengundang sungguh. Bila dah penat tu, kami pon balik. Tgk2 dah rasa takdan nk sampai rumah. Singgah la Sg Petani.. Cadangnya nk makan Mee Udang Banjir D'King. Tpi kedatangan mmg tak dialukan. Macam fukismak je staff2 situ. Sabor je aku. Dah byk kali buat mcmni. So nasib la giant sebelah tu ja, layan Pizzahut :) weeee, So kami beriftar di situ saja la. Alhamdullillah, first time bebuka bersama. 


Dok cari suaq Pallazzo.

Ingat muncung2 mcmni habis lawa. Harhar. Aku pon meluat nk snap cmni. Hnya gara2 membe suruh. haha

 Ikah buat hidung besaq boleh.
Tirah d cute one !
 Sensasi Delight :))
Hanya dorg memahami aku lebih dari bf sndiri.