" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






The Land of Tragedy by JANURI :)}
Tuesday, July 17, 2012 | 7:41 PM | 0Comment

Hyehey, btw aku ni bukan la berjiwa seni, aku ni jiwa lasak n adventure. Tetibe, membe aku dr uitm lendu kol nk dtg Kajang sbb nk ajak tgk galeri art kt tmpat keje Megat, his bf. Aku ni ape lagi, follow jela, sbb free sgt. Pastu ni pulak 1st time g Art Gallery kan. sllu duk lalu kat fakulti art kt kampus mcmtu je. Tak tgk sgt depa punya art show. Sampai je Publika Solaris Dutamas tu me like woooo :o tgk mall ni mcm grand je. masuk2 laaaaaaaa, takdak apa. Depa kata mall ni baru lagi, so no wonder la. Mall tu byk art2 design. Kerusi pon semua pelik2. huhu. So smpai gallery megat. kitaorang lepak2 , tolong ape patut. hihi. yela sbb show tu malam. Petang tu kitaorg g amik artis indonesia Mas Januri tu kt hotel. Then smpai Gallery. Bermula laa event tu dgn speech dorg. soal jawab then makannnnnnnn. Painting Januri ni byk pasal tanah. Ada benda dia nak sampaikan dia punya mesej tu. Bak kata dia Tanah tu semua milik tuhan. :) Aku ni bukan paham sgt,nk tanya Januri pon malu malu baa. haha. Event tu sbnrnya sebulan. So anyone yg nk beli painting Januri ade msa la nk tgk2 pikir2 kot nk beli ke. haha. 
Yg dtg event tu pon ada gk artis2 mlysia dtg, dak2 AD uitm lendu. haish, kalau dak AD uitm Kedah ada kan best. Ada gk aku kenal, ni dop. huhu. So event ni abis lam around 12am.  then megat n eyka hanta aku balik. Fuhh, sbnrnya aku tade la penat mane pon, just penat menunggu. hihi. Pape pon not bad la my day smlm. Thnx megat n eyka. 
Xoxo ;)

Harga2 painting Januri.

Kat belakang dorg ni, Megat sndiri yg tulis. Gune arang. huhu



He come from Indonesia. :) Januri, 35 years old, already married, have 2 children. Dia ni sgt simple n merendah diri. Bagus orangnya. Artis2 art mmg cemni la kot. 


Makan timeee. :)

 Usha2 painting macam paham je. 
wooo, Mas Januri ramai benar peminat kamu minta autograph. Eh ngomong indonesia pula saya. 

Student AD UiTM Lendu Part4

With ibu in law Eyka :) hewhew

Bak kata Megat, this one is his favourite painting. 

Me with my bff since form 1. :)


 Megat's Family. Aku je menyebok lebeyh. Grr


 Megat's brotha n his sista in law.

 Eyka w her future hubby. Insyallah. 


Melepaks kt bilik meeting gallery. Sempoi dak bilik meeting mcmni je == 

 Antara2 lukisan Januri :) 1st one tu paling mahal okey 24K. Mampu kau?

 Lukisan2 atas meja ni mmg lagi mahal dr Januri punya lukisan. Moahahah

But mine 50K ok. lgi tak mampu kan? hihi. Sempat tulis nama BFF kt sini. Lovee <3