" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Lepaking w Adik2 pizza :)}
Sunday, June 24, 2012 | 10:24 PM | 0Comment







Selama dua bulan keje ni, jarang aku melepak lepas keje, tapi kali ni aku melepak ngn dorg tanda nk ucap perpisahan lepas ni, yelah esok kami sume nk resign dari pizzahut. 5orang nk resign serentak, dah tu tggai seciput ja lagi. Sory adik2 ku, aku penat la keje pizza. tawu kan aku keje pizza ni semata nk tolong korang ja. Dahtu manager aku kelam kabut nak cari staff, itula aku dah cakap awal2 cari staff baru cepat2 biar aku training dorg. See, now lg 2 hari aku nk blah baru kalot nk cri. Mmg pizzahut akan hanco laaa kalau kami sume tade. Papepon gudluck utk sume adik adik. n aku akan tempuhi kerjaya baru :) Semoga rezeki aku melimpah ruah.