" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Workaholic Gurl :)}
Tuesday, May 22, 2012 | 9:37 AM | 0Comment

 HaloHalo guys. ;) bajet retis kekadang pon takpakan. hewhew. Dah sebulan lebih aku mendiamkan diri. Padahal aku sebenarnya tak smpat nk online lelama mcm sbelum ni. Yela, sblm ni kn tak kerja, dok rumah mengangkang ja. == now im working. Just a part timer :) Tak ready lagi utk cari kerja tetap ni. Buat releks2 dulu. muehehe. Aku bukan buat 1 kerja ja, but 2 kerja. Makaihhh tamaksss minah ni. Bukan tamak, but demand gaji tu tak cukup buat aku. Well, aku keje part time kat Pzza Hut Alma, againnnnnnnnnnnnnn and part time kat Butik Guess. Rajin kan aku? Normal la, just because of money. Dari aku bosan duk rumah, melepak tak tentu arah. Lagi better seharian aku hanya kerja3. ==

 But seriously, aku kerja pizza ni smata nk tolong membe2 je pon. Pikir nk keja sat ja, nak resign teruih but rasa tersepit antara kawan n manager. Shit betul la. Aku dah la sakit hati ngn manager aku tu. Rasa nk tumbuk pon ade. Gaji aku sebulan tak dapat2 lgi. Fuck youuuuwww. Janji taik je lebih. Meluat. Aku betahan pon hanya sbb membe2 ada. Pastu service staff tiggal lagi 2 org. Nak handle 2 tigkat, boleh meninggal aku kt situ. Buat kerje teruk2 but tade orang appreciate. Mengarah orang buat tu buat ini, tapi haram tade benefit. Penat ade, sakit hati ade. Manager aku dulu lagi bagus, tahu appreciate staff mcm aku. Evendo aku buat kerja skit pon, dorg hargai aku. Tak sbar nk resign ja ni. 

 Kalau keje Guess ni plak, bosan sgt smpai tataw nk buat ape. Tapi, ok la, boleh releks lebih, harap customer dtg je. Tak lama lgi, aku nk kerja jauh plak. hurrrr. Tggu masa jela. Niat nk smbung degree tu ada , but take time, nak kerja dulu :) insyallah.