" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Hari bersama girlfriend and ABP Sungai Petani.}
Sunday, March 18, 2012 | 12:19 AM | 0Comment

Hai hai haiiiii, 
Lamer tak hapdate ngn belog kitew. Maklum la, final exam :) and my last sem. Sangat tak sabar. 2paper dah lepas dah, so lagi 2 killer paper menanti. and i hope its gonne be well. Kacang jeee. Puihhhh~ Btw, semalam banyak retis mai sp bak hang. Rasa macam susah ok retis nk mai Kedah ni. Asa depa p takat Penang ja, huhu. Itu pon kalau aku pegi Penang, mesti dapat tgk jauh jauh. Now, siap dapat snap peluk2 gitu!! Seronok bak hang! Lepas ja habis paper Bisnee Law tghari tu, dgn muka tak cukup tidor akibat study punya HARD coreee habis. Sanggup trus p Sp semata nak tgk Izara n AaronAziz pujaan hati :) Aku p ngn roomate. Membe aku bwk membe dia. Kenai ngn depa pon tak tapi duk sakan jerit sama2. Last skli taw nama depa Jannatul and Aulya :D Kemain sakan kami jerit2 ILOVEYOU teruk2 kt fourteen, Johan, Sam. Buat teruk gila asanya, macam tak penah jumpa retis. Biaq p kat kami la, heran pa :D just nak fun je pon. Tak salah pon, and tak kacau orang lain. Dari kul2-5 berdiri depan retis. Mmg penat ngn dihimpit2 ngn org2 yg busuk. Last skli kami yg busuk. Puihhhhh.


 Bila dah habis suma, lepak minum2 ngn depa then trus ajak balik. Akibat kelaparan nk mampus singgah lerr kat Titi Semeling bersama bopren ngn roomate :) Kat situ lah bertemu kembali retis2 ABP. Aku nmpak je Sam, trus tarik dia, awakkkk jum snap pix sama2, dia ponnnn jom jom. Mmg suka... Aaron yg baru keluar toilet pon aku tarik jugak. MOAHAHA. lagi jahat >,< just aku tak suka Najwa Latif. Aku tak suka ! Sbb dia terlalu sombong. 


      Izara yg terlaluuuuu PRETTY, evendo dia ni muda 2thun dr aku. Aku pulak rasa lagi muda dr dia. :) haha
  Fasha pon LAWA !
Jejaka Malaya yg hot sentap weyh :) Love you guys moahmoahh
Abg Koreaaaaaa sgt -,- Fourteen ni mmg comei. huhu. btw, aku sukaaa sgt mamat sebelah kiri aku ni. Dia lawa ok. i mean dia lawa dr aku :D
i love ur body Mimi. ur hair pon meletopsss gituw.
opsss tgk Shila mokmok depan mata. Paper pon ur shoes lawa. haha
Hafiz omey omey bernano nano nano. :D
Jannn paling untung dapat baju Johan ! arghhh. siap i love you gituw. 
 Jan and Aiyqaaa
Auyla, Alya, ngan Aku lah. 

Balik ja mandi mandi sejam, trus hapload pix ngn Aaron kt fb, bagi Ibu dengki. n sumeeee dengki. Seronok maknyahh. hahaha. :) pape pon seronok impian nk jumpa Aaron trcapai :) Now kene focus paper Local Government plak. Wish me luck guys. Loveyaaa.