" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






The end story of Diploma Public Administration}
Saturday, March 24, 2012 | 6:23 AM | 0Comment




Hyehye, btw ari ni last paper aku. Dan alhamdulillah, sume nye ok, Jawab tadi kemain kauuuu mengarang mcm nk buat 1 novel. muehehe. padahal aku hafal point je, elaborate kemain ulang benda sama. Hanco hanco. Condifent je aku keluar awal tdi, sebab aku rasa malas dah nak hadap paper tu lagi. :) Dengan itu, berakhirla semester aku yg terakhir. And maybe terakhir buat selamanya? Maybe... Sbab aku pikir entah nak sambung belajar lagi ke tak. Bila pikirkan abah ibu susah2 diri hantar aku belajar. Tapi aku belajar tak sepandai mcm zman sekolah dulu. Sedih. Mengecewakan ja. So better aku terus cari kerja tetap kan? Boleh bagi dorg duit pulak. Asik dorg ja bg duit kt aku. Boleh menangis aku bila pikir abah ibu susah cri duit utk aku. Hurm, Pape pon. :) im happy now.. Semester 6 paling terbaik n terbaik dalam hidup aku. Sebab semester yg tiada tekanan macam semester2 sebelum ni. And now terasa sedih gile sbab nak tinggalkan kenangan2 kat Merbok ni. Merbok sentiasa dihatiku. Dulu aku hina2 kau sebab kampung, busuk, tak best, ceruk hutan. Padahal semua tu sangat bermakna sbb buat ape belajar kt tgh2 bandar, suasana langsung tak suswai utk pembelajaran. 


Sem ni aku paling rapat ngn Afiqah dan Alia. Afiqah sorang jelah yg paham perangai aku ni mcmna, baran aku sedih aku suma dia paham. :) dulu kami gado hnya sebab kucing, then baik balik. macam suweett pulak gado sbb kucing. haaaihhh Depa ni jelaaa aku kawan pon, Nampak tak kt situ aku ni sombong? hehe, padahal tak, aku tak sombong sbnarnya. Entahla, bg aku aku tak perlu pon kawan baru. Cukup dgn kawan yg ada. Lepas paper tdi, dapat msg Alya , buat aku terharu sgt. haha, sekali skala emo takpa nohh. Pelat Jitghaa Alya paling aku tak boleh lupa. Sbb jitgha dia pekat. Aku ni dh la orang kedah murtad. Tak terar sgt ckp kedah evendo dok kedah dah 20tahun. ==" Im gonna miss you Alya n Afiqah. Im so sorry for everything if ada terkasar bahasa, menyinggung perasaan hampa ka, Im so sorry, Aku hanya insan biasaaaa. Ceeewahhh. 



kadmatrik paling dirindui :) batch aku paling terakhir gna kad ni tw, yg lain warne kuning jeee. huhu