" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






i miss them that called FRIENDS. :')}
Thursday, January 26, 2012 | 6:45 AM | 0Comment

Assalammualaikum, heyhey sumer.

 tetbe aku terpikirkn kisah kisah lama masa memuler masuk UiTM Merbok nih, sumpah sangat windu nk amat. yelah, time tu tgh duk freshie lagi. childish pon teruk lg time uh. now tade mase nk childish sgt, dh besaq boleh pikiaq yg mana baik mana yg buruk . dulu time part1 pikir nak seronok ja, belajar pon main main. tak pkir ape ape. huhu. seronok dapat kawan baru banyak banyak. kenal ngan senior. dr tak penah kua malam buta then selalu kua lepak ngn kawan2 smpai overnite kat penang. hoho. time tu pk habis seronok. duit pt pon seronok je pegi shoping hu ha sana sini. time part1 jugak la kenal kawan yg mana baik buruk nya. ada jenis tikam belakang. ada jenis dengki. sume jenis ada. lepas tu timbul pergaduhan. berSEM sem tak becakap ngn orang tuh. hurr. kenapa sampai cmtu?? omaigad. ego melampau. aku rindu korang meyh. sangat rindu. tapi tu lah, aku jadi rindu sumer evendo ade yg gado2. hurmm. pape pon pengalaman dan pengajaran dah byk mengajar aku selama 3 tahun kt UiTM ni. pikiran pon dah makin matang. tade mase nak main main mcm dulu lagi. btw, sume bebudak batch aku dah grade dah tggu mase jew masuk degree bulan depan yg datang. All the Best utk korang :) cume aku je lambat sikit dr dorang. hewhew. janji habiskn diploma jugak kn. insyallah. 
kalau laaaaa masa diputarkn balik, takkn ku sia siakn kehadiran korg ni. hurm tah la. rasa sedih n rindu je. padahal lam kelas buad lekkkkkk je pon. :) normal thing la kan. macam kita rindu zaman skolah kita jugak. 

i miss this girl always. :( Zulaikha Bahman always in ma heart baby. mwahx
4 pretty girl : Syira, Arina, Nadia, Zue
Classmate part1 DPA1B korg the best :)
My Girls
Meow, Qaseh, Mida :) imissyou.
the Carnivall Sp
 kakak senior yg vougeh gegeh mcm aku jugak. :)
SportDay the best ever. Aku Exco Sukan ok. huhu. *rinduw
rumate susah senang until now :) thnx Afiqah... im sorry for everything.
SAF2010 , rindu nk lari atas trek lagi.
Rara & Ann , i miss you both of u !
 4pompuan cantik :) haha. perasan
DPA5B, always in my memories. Love you guys :')