" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






majulah sukan utk UiTM Kedahhhh !}
Tuesday, December 20, 2011 | 4:14 AM | 0Comment

 hellow guys. btw aku baruuu je lepas berkayak kat lombong uitm nuh. peluh pon tak hilang lg. erkkkkk. so sementara nak kasi peluh ni reda. hehe. aku gatai tangan skit nk mengarang. ceyyyyy, malas nk cite byk2, just nak menunjuk gambar2 latihan kayak baru buat petang tadi. alhamdulillah ahli kerek's club semakin ramai. as a tim president. ehemm eheem. :D bangga dah 2 sem pegag jawatan tu wooo. seronok tgk bakal bakal ahli muda yg akan menggantikn tempat kami yg ade jawatan ni pulak. dah tak larat dah buat kerja. grrr.