" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






PLKN.}
Tuesday, September 13, 2011 | 4:04 AM | 2Comment

yesterday is the last day i with him. so sad to say that i miss you brotha. Muhammad Azizulfadli Mohd Rosnan. evendo we always keep fighting like a cat and fox. u have taekwondo, but i have karatedo, lagi terhebat okey. so korang bayangkan kalau kami gado cenna? hebat tak hebat gandingkan dua dua matrial art, perghhh. dia tumbok aku pon mcm aku jantan. nasib aku ni panday pertahankan diri. bukan ape, muka dia nampak ja macho, gagah, pekasa, tapi sebenarnya dia tu berjiwa manja. kuat nangeh taw dak !! hahhaa, as his sista, i know laaaaaaaa ! time hanta dia pepagi tuh, dia duk mejerit jerit lam keta, alamakkkkk tak caya kene pegi kem, slama ni duk ejek org je keje, tgk2 aku kene pegi. HAHAHAHAH je kakak dia lam kete. tu laaa hang, ejek org lagi. dia dah la dr sekolah tak pernah pegi kem2. macam aku ni dah biasa, well im SARJAN KRS ok! seminggu masuk kem sarjan kat SINGKIR tu pon buat aku nages nak balik cecepat. bayangkan pegi makan, pegi toilet, pegi surau, sume kene KAWAD! makan pon kene cepat2, kene habeskan, aku dhlaaa tak makan sayo. aku p buang kat membe aku, nah nahhhhh makan kau sayor ni, aku geli. heheheh. pape pon sume tu utk kebaikan adik aku gk, boleh motivate diri dia. jadi bangsa yang berguna. atleast dia ade jugak pengalaman masuk hutan ke, bekayak ke, flying fox ke. macam2 pengalaman yg dia akan dapat belajar lam kem tu nanti :) paling tak sabar tgk dia botak , whuuuttt whhuuttt sumpah ag mesty betambah macho peer? heee. cant wait to see you brotha. btw, imissyoubadly. semoga adik aku sihat sihat disana. amin.


bru kuaa rumaah :)
pendaftaran kt stdium mini keladi.
depa ni dari tadika sampai dah besaq msti sekali. awat tah? dijodohkan bekawan smpai mati ka?
kem BALING. 
muka cm tak rela gila nak pegi kem.
motif utama p plkn: cari awek !!
muka dia yg tak ley belah.
ibu ni cm heppy tak heppy ja anak dia jauh dr dia. 
sume ni bukan beg dia oke. haha
my abah n ibu n me just byebye dia dr kete kami. :) gudbye brotha, have fun wth zaman botak u yahh !