" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






Malam Pragraduan FSPPP best dowh}
Tuesday, September 13, 2011 | 12:20 AM | 0Comment

for the 1st timeee, dr aku part 1 tak penah merasa dinner kat hotel bersama coursemate. but pada malam 10hb yg lepas, dapat dinner bersama coursemate di Park Avenue Sungai Petani. dinner malam tu sangat sekejap kami rasa, tak puas gila. but so far hepi la, dapat snap ngn macam2 org, aku main masukkkk je kat spe2 tgh snap pix. gler glem ke ape. hahaha. aku ni pantang nampak kamera, acara gedik mulaaa laa nak datang. and nak congrate to my classmate, Asmida Rosli, dapat award tokoh sukan. :) dah agak dr awal dh pon, dia terhebat okey, wakil malaysiaa dowh. cume aku terkilan jela, ade certain classmate aku ni mcm tak bercakap ngn sesetengah org. pls, berbaik balik nah. :) i will miss you uoll guys. sem depan dah tak nmpak korag dah, evendo aku still di merbok, ahaha. jgn cakap aku repeat paper ke ape ok. ade subjek lagi aku tak amik. hehe. poyo habeh dah aku ni, okeyy, skg aku nak menunjuk sume pix2 yang aku snap okey.