" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






hadiah.}
Tuesday, September 6, 2011 | 2:57 AM | 0Comment

tgk muke cenni rase nak bagi kaki je =.=

walawweyh, tensen nya minggu ni, tiap tiap hari presentation. so ape lg berbaju kurung je laaa cik farah hamizah ni. terasa ayu, tapi lagi ayu kalau betudung kan? grrrrrrrrrr =.= semalam kan aku p BESERI PEGHERLIH ngn my aunty n her hubby. *org utaraa ja terar sebot benda tuh. niat aku just nk jumpa my kezen tu ha, tapi tak sangka pulak motha in law aunty i pon ikot. dia usha aku dr ataih ke bawah, paihtu tgk dr bawah ke ataih. stai mcm tak puaih hati , nak stat gado je org tua tu. aku pon buad muka releks selamba babun. egt p PEGHERLIH tu kejap2 ja. tgk tgk lajak smpai malam2 buta. dengan assignment aku haram tak buad g. boleh plak my aunty p singgah rumah mak lang hubby dia. aku dah laa anti maklang dia tuh sbb dulu acu kene marah semata sebab pakai jeans? =="
pakai jeans pon salah kaaaaaaa. duk lepak lepak jap uma dia lam 15min, then motha in law my aunty tu ajak balik, aku pon salammmm laa maklang tu, then dia cakap. "ni awat ni tak pakai tudung niiiiiiii, pakai tudung yang oi, nanti masuk neraka nak oii, nah nah, makcik bg tudung okey. belaja pelan pelan pkai tudung ni. bla bla blaaaaa"
aku ngan muka blushing sengih sengih cm kambeng tahan berak amik tudung tu smbil dengaq tazkirah maklang tuh, then senyap2 kasi kat acu. HAHAHA.
acu lebih memerlukan tudung. aku? not ready lagi kot. hehe. bila tiba masanya. aku pakai lah. huhu.

malam ni aku ade pjumpaan asean day. oooemmjay, kenapeee la depa paggey aku ni haa? bukan aku ade jawatan pape pon. haha, sebenaqnya depa nak aku try pakai baju utk show time asean day tu. sepatotnya sume tu just senior ja. but abg jijie, tetbe mintak tolong aku jdi model utk baju asean tu. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. terujaaa bak hang, bukan senang nak wat show baju depan org. hihi. tetbe aku dapat peluang! ape lagi! memg gedik habeh laa aku. lagi pon aku dr part 1 lagi teringin nk peraga bju asean. yelaa selalu tgk senior peraga baju. mesti laa aku pon nak jugakk. hihi. walaupn just asean day pon, best whattt. :DD waitt n see. asean day tu hari kamis, nnt aku upload gamba2 hudoh aku naaa. tengok la smpai muntah hijau nah. ngeeeee ! see ya. bubai