" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






kuih raya buatan farameowmeow :)}
Friday, August 12, 2011 | 11:03 PM | 0Comment

biskut MOZALLA

biskut CORNFLAKES

biskut JEJARI LEPER 


wahwahwah, amboi rajin nya anak ibu azura ni buat biskut raya sndri. ahahahah, egat aku tak panday buat ke? aku buat kot sume ni, ibu just tlg masuk kn biskut raya aku kat dalam oven. taun ni biasa laa maybe raya kat rumah jee, sedih tu hanya tuhan saja yang tau. yela selalu raya kat kajang. boleh ronda g rumah sedara2 kat melaka, senawang. taun ni abah keje di pagi raya, so, raya kt rumah jela, pakai lawa2 pon takde makne, so dok diam kat rumah makan kuih raya puas puas. ahaha. 
japg nak balik merbok dah, so tggu balik cuti 25 ni, sambung buat biskut raya lagi lah, yeayyyyy :)