" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






dari kajang ke melaka ke johor :)}
Monday, July 18, 2011 | 1:02 AM | 0Comment

 15 July, bagi pagi subuh baru aku sampai kajang. nasib laa kurt kasi aku tumpang kete sekali ngan chunk ngan wan. ahah, tak larat gelak dengaq depa wat lawak bodoe. bole plak men sesat sesat kt kl nuh, padahal depa orang kl. tgahri tu, ak, fmili acu, famili makngah betolak ke johor. sebab esok pagi ada majlis pembarisan tamat polis kezen aku.

 posing posing sat lam kete, perjalanan gila babi lama nak mampus. tido bedengko siap . haha

 with my acu bajet cun li. haha
 dua budak kecik comel ni, kezen aku, n sowg tu anak menakan.
 lotus desaru resort, babi best !

 si mira, bakal jadi atlit sprinter negeri sembilan. aha
kezenku with his baby nakal nak mampos.


tak penah aku hepi supa orang gila cmni. haha.


 pgi2 subuh kene bangun awal, aku egt desaru ngn KD Sultan Ismail ni dekat je, sejam jugak nak sampai. erkk =.= aku punya laaa excited nak jumpe kezen aku, cmna laa rupa dia tah. last jumpa pon ujung taun lepas. tgk pembarisan dorg pn, muka suma sama, kulit sama, pegerakan suma sama. macam manaaa la nk detect kezen aku kt barisan mana. haha

me with 3 polis terbaik :) hensem kan yang hujung skali. 

 my pakcu, n my brothaa. 

 turn aku lak nak snap pix ngn polis nih. haha
 tgk show polis ngan penjenayah belakon. syok tgk anjin tu kejar penjenayah time nih.

 famili paklong aku.

 then pegi AYER HITAM, tataw nk beli pa tah kt situ, lebeh kurang padang besaq ja.

me with makngah. lam sehari makngah makan 5 kali kot? haha. then balik kajang, terbongkang truihh.


 gila ketara kannnn? SEBELUM dan SELEPAS. :) hahaa.
so kepada sapa2 nak kurus cepat, masuk la polis, haha