" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






im the winner, weeee~~}
Monday, May 23, 2011 | 9:53 PM | 2Comment

  no 8 tu aku lahhhhh , :)) *klik utk besaqkn pix

 ranking no 1 tuu, disebabkan orang yang kene vote dipakse. =="  *klik utk besaqkn pix

weeeeeeeeeeee, ini post bukan sekadar nak belagak ka menunjuk nunjuk ka, tapiiiii suka hati aku laaa nak post ape pon , so shaaaataaap you ok? hihi, kawan kawannnn, thnx coz vote for me yaaah, sangat sangat seronok bila pagi tadi PANTENE kol, "congrate FARAH HAMIZAH , ur the winner for the 1st week". dah laaa kol aku time aku tdow pon tak puas lagi, yelaaaaa, pagi subuh bru smpai kedah, lam train pon tidow 2 jam je pon. mana laaa cukop tidow ni haaa. sampai skang tak tdow, lepas PANTENE kol. teruja sangat kot nak dapat adiah SONY NEX 5. weeee, gedik nyah nyahh laaa farah ni. mybe 2 mggu nnt dapat la adiah tu. lambat nyaaaaaaaaaa. egat senang kaa contest ni, nak cari vote org pon payahhhh woooooooo, nasib laaa ada bf kesygan tolong aku ni haa. hehe. dr ari 1st aku masuk, bape org jeee masuk contest ni, mule2 percent aku bapakkk byk. 19 %, then ari ke2 makin menurun, sampaiiiii laaaa nk semnggu, percent aku tggai 10%, but still the highest okey, tu sebab makin ramai yang join contest nih. hihi :) terar dak aku? nasib laaa aku masuk awai awai kan.


memang payah gila nak menten tiap tiap hari, pagi2 ja aku dah mengadap laptop mintak org vote, biarlaaa bersusah susah dahulu kan, nanti dapat la kesenangan tuh. walaupon aku tawu percent aku pling tiggi, tpi aku set mind aku, kita tak semestinya selalu di atas, so aku tanak give up, tiap tiap hari ketagih vote orang. walaupon memalukan, nampak macam pulun, tapi, biaq kat aku laaa, 1st time masuk contest mmg aku jadi pulun pon, hihi. kalau tak aku nak jaaa mintak vote tiap tiap mggu, tapi pk macam malas gilaaa, yelaaaa, macam payah pulak kalau jadi duta pantene tuh, huhuh, kang aku glemer nnt macamana??? haaaa, habaq maiii, mesty jadi lupa diri paaa?? hihi, padahal aku mana layak pon, so aku bagi cannnn jelaaa kat org laen, kikikiki, bajet gilaaa ahhh. pape pon, sokongan anda sangat dihargai nak mati . :) coki coki free sudaaaa la kot? wetwetttt tade. hihi, kalao menang sunsilk kan best? dapat jugak duit, boley laa aku p honeymoon ka shopin 4 5 mall kaaaa. heaven heaven. :) THANKS SUMER yang vote farah hamizah tuh. !!! sayang kowang gilarr vavin .