" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






tuan ruma macam naharam !}
Tuesday, April 26, 2011 | 10:05 PM | 0Comment


hellohello, haaa, monin sumee, 

tgk haaa, takdan pe aku da mencarot segala kat kau wahai pakcik tua perot boyot !!!
kau ni kan , mmg tunggu kaki aku pacak atas paler kau kan , rumah tak laaa sebagus mane, boley pulak kau up arga dari sewa rm280 ke rm400?? tak ke macam kimaks tuh , nasib laaa aku nak pindah rumah laen sem depan . hahhaha. rumaah tu lagi selesa baq hang , murah pon murah , siap fully furnised ok ! orang laen kalau sewa rumah , biler dah byar deposit, nak kuaa dri rumah sewa tuh , opcoz dpt duit balik kan?? tapi kami tak dapat . lagi la macam NAHARAM punya org tua!! 

alasan kata aku tak ikot perjanjian. VAVIS laaaah bila masa tah aku buat perjanjian tuh . geli sunggoh . perjanjian nak duk 6bulan . hey org tua, sekarang 1 sem hanya 4 bulan ja ok. mau ja aku panggey bapak aku setelkan n blasahhh je org tua tuh , dahla tak malu datang rumah orang tak bagitau, datang sergahhhhhh jer !
tau laaa rumah kau ni kami yang sewa, tapi kau tader hak nak sergahhh cmtuh je. mmg privasi org taw tak ! dah laa rumah pompuan , datang sergah malam malam , tak ker kikimaks org cmtuh? haihh!! sabaaa je. nasib aku nk pindah dah . huu

tapi sem depan , aku ade HOUSEMATE baru , sume nyaaa budak account , makk aihhh . dak course aku mane?? mesty tertnya tanya. hahaha. bukan aku tamau bekawan ngan depa. tapi aku malas layan . haha. 
housemate aku yang satu course pon pindah rumah tapi ngan kawan kawan dia lah , well . up2her, sapa boley halang . itu hak dier. janji aku tak kaco hidup dier . betoi kan ? aku bukan sape sape utk nya. kekekekeke. tacin pon tak gune. maleh layan arr . haha

LAW LAW LAW , ECO ECO ECO, 2more paper to go . ohhhmaiigad. malasnyaaaaa. dua paper repeat nih laaa wat aku down sem lepas. tamau sejarah itu berulang lagi . pleaseeeee! im beggiinng you wahai paper kesyangan. please be nice nice to me yaah , iloveyou . :)))