" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






entrepreneurship terbaik lah}
Sunday, April 24, 2011 | 3:17 AM | 0Comment


halaw halaw, 
haha, penin sunggoh aku sekarang nih, mengadap buku ETR macam sangat kikimaksnyah. hatoiyaiii . 11chapter yang perlu dibaca n dihafal . dah laaa aku lemah gila ngan subject ni haaa, tataw kenapa. mybe aku tak minat subjek bisness ni tapi aku suke nak buat bisness. heheh. tapi pengalaman wat bisness ni mmg tak panday lagsug lah . hadoi, skang dah baca chapter ke 5. duk ralit main ngan anak anak je keje. sikit2 gomoi depa, paihtu men bola ngan depa. tader keje lgsg. bosan punya pasai .
ibu, akak lapa sangat sangat, tapi tahan ja sabaq, dalam masa yang sama boley la dier, semenjak ni asik makan makan n makan , jenohh la cek, berat skang pon aku tataw dah bapo kilo udeh nya. lusa paper STATISTICS. owhhh killer paper, takot syial . haihh , latihan pon tak buat lagi ni ha. =="
pape pon wish me luck guys .