" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






time ade game pon, asgment terpakse bawa skli =..=}
Thursday, March 24, 2011 | 9:50 PM | 1Comment


wohoooiiii asgment yang menyemakkan kepale hotak kuhh, haihh , malas malas aku pon, aku kene bawak jugak asgment nih kasi setel laaah, balik ja kampus, aku ade paper test M'sian Legal System pagi pagi tuh, then malam ade presentation, bapakkk penat doe, muka aku sah dah cam negro. malu la nak present.  heee, aku tataw ape motif aku buh pix ataih ni? haha, ni time aku p interview ASP HAMDAN kat ipd kulim. kami interview utk asgment quality management. sume ahli group aku salinnnn ja ape dier cakap, aku lak? slamber kering tak salin pe pon, aku malaih sgt nk menulis nulis nih, dah dowg salin cukop laaa, watpe laaa salin byk2 bende yang sama, betoi dakkk. huhu.


ari ni dapat baju kerex's club, ngn orieentering utk lari esok . dapat size S ok, SMALL but size cam anak beruang pon celuihhh . bapak besaw doeh, tade ke XXS?? kalau ley ketat, aku nak je baju tu ketat ketat . hohoh. but utk esok i prefer pakai baju biru coz esok kan panasssss , takan nak pakai wana itam. huhuuh. aduhh, upanya aku duk kawasan kampung doe, camna laaa nak kua shopin nihhh. nak bli barang utk lari sok, aduhh. begong betol laaa. esok tatawu bape puloh km aku kene lari, siap gune kompas lak kan, entah sesat ke hutan tak pasal2 kot. dowg bagi masa 6 jam utk setel kan sume checkpoint yang ade, n kami ada 4 org, so 2 org lari utk mulaa, then seterusnya 2 org lari pulak. ni 1st time aku lari utk orienteering nih. kalau merentas desa tu dah biase daa sejak skola. aduh, just wish me luck k, i will do my best,. hehe. kalah tu len citer laaa, pengalaman lagi penting . :))