" F A R A H A M I Z A H "

flaw

Hai Welcome Here

 photo 1c4bee7b-babd-4154-91b8-fef2b46e4815.jpg
" Assalamualaikum, Hi peeps! I'm Fara, owner of this cute blog. Forever 21. "

We can chatting here






PAGOH johor, sangat tercabar . :D}
Monday, March 28, 2011 | 10:17 PM | 2Comment

aku tamo ceciteer panjang2, tapi nak tunjuk pix panjang panjang . haha. read n see jelaah selame ari pertama aku di johor smpai laaaa majlis penutup pada hari ketiga. :)
lam orienteering ni ade 20 checkpoint yg ada markah2 tertentu utk kami collect. jarak orientering sumanya lam 20km kene berlari utk dpatkan checkpoint dalam masa yang ditetapkan. aku ni... nak dapat checkpoint ke 3 pon, sesak nafas taw dak! tapi nasib stamina n mental ku maseh kuat boley kumpul sampai 10. egt senang ka!!
tgk peta kemain checkpoint 17 ke 18 cam dekat dekat je, padahal, gile babi jaoh !
walaupon team aku kalah. tapi kalah dengan bermaruah ok. dr 118 team tak temasuk team yang bepuloh2 kene "disqualified", team aku num 29, n team komander pompuan num 31. terase bangga di situ, walaupon aku asa aku mampu buat lebeyh dr tuh, cume, myb for the first time masuk orienteering , aku asa tak telalu bersemangat . huu. pape pon, benda dah lepas, pengalaman yang sangat mencabar.


UiTM Melbourne , penting tuhhh . :)


shida, nono, meow, fiqah


sebelom game bermulaaaa.


muka negro setelah abeh mgumpul checkpoint.


last day, kene wat amal kebajikan kat bukit kepong.


salam wahai ahli2 kubur, tempat kami kene bersih kan. tapa, janji niat ikhlas. :)


2nd place, balai polis bukit kepong, 1st time tgk balai ni pon, aku pk, ni penjara ka ape.


hanya usha depa cat bgunan. ;)


200 years police force/


minah tongek .






pompuan gedik malaih wat keje tapi rajin snap pix. haha